همانطور که اطلاع دارید فیلم لوگان هم اکنون نامزد بهترین فیلنامه اسکار شده است به این مناسبت مقاله ای برای دیدن فیلم های کمیک بوکی ( جهش یافته ) فاکس می اندازیم 

راه های زیادی برای دیدن فیلم های ایکس من و جود دارد و این هم از انواع نگاه کردن فیلم های این سری مجموعه است

1- به ترتیب سال انتشار : یکی از راه های دیدن فیلم های ایکس من که ساده ترین روش دیدن این سری مجموعه نیز می باشد دیدن این فیلم ها بر اساس سال تاریخ انتشار آن است 

(  ایکس من 1 - ایکس من 2 - زندگی ایکس من : ولورین - ایکس من : آخرین ایستادگی - ایکس من : کلاس اول - ولورین -  ایکس من : روز های گذشته و آینده - ددپول - ایکس من : اپوکالیپس - لوگان )

2- به ترتیب تاریخی که فیلم در آن است : در این روش شما می توانید بترتیب سالی که داستان فیلم در آن جریان داشته فیلم را ببینید یعنی 

(ایکس من : کلاس اول - ایکس من : روز های گذشته و آینده -  زندگی ایکس من : ولورین -  ایکس من : اپوکالیپس - ایکس من 1 - ایکس من 2 - ایکس من : آخرین ایستادگی - ولورین - ددپول - لوگان )

البته بخاطر فیلم ایکس من روزهای گذشته و آینده نیز می توان این فیلم را به این صورت نیز دید

( ایکس من : کلاس اول - زندگی ایکس من : ولورین -  ایکس من : اپوکالیپس - ایکس من 1 - ایکس من 2 - ایکس من : آخرین ایستادگی - ولورین - ددپول -  ایکس من : روز های گذشته و آینده - لوگان )

3- در این بخش شما باید فیلم ها را به دو بخش فیلم های قبل ایکس من : روزها اینده و گذشته و فیلم های بعد آن  سپس این فیلم ها را به ترتیب تاریخ داستان ببینید 

4- در این روش شما می توانید داستان را براساس زندگی لوگان با ولورین ببینید :

(زندگی ایکس من : ولورین - ایکس من : کلاس اول -  ایکس من : اپوکالیپس - ایکس من 1 - ایکس من 2 - ایکس من : آخرین ایستادگی - ولورین - ددپول -  ایکس من : روز های گذشته و آینده - لوگان )

البته باید این را گفت در دو فیلم ایکس من : کلاس اول و ایکس من : اپوکلایپس ولورین حضور کوتاهی دارد

5- در این روش مانند روش قبل با استفاده از زندگی یک شخصیت پیش می رویم ( زندگی پرفسور ایکس )

که تقریبا مانند روش دوم است 

(ایکس من : کلاس اول - ایکس من : روز های گذشته و آینده -  زندگی ایکس من : ولورین -  ایکس من : اپوکالیپس - ایکس من 1 - ایکس من 2 - ایکس من : آخرین ایستادگی - ولورین - ددپول - لوگان )

دقت داشته باشید پرفسور ایکس در دو فیلم زندگی ایکس من : ولورین و فیلم ولورین حضور کمی دارد

 اگه دقت داشته باشید اتمام تمام این سری فیلم ها با فیلم لوگان است 

(ایکس من : کلاس اول - ایکس من : روز های گذشته و آینده -  زندگی ایکس من : ولورین -  ایکس من : اپوکالیپس - ایکس من 1 - ایکس من 2 - ایکس من : آخرین ایستادگی - ولورین  - لوگان - ددپول )

دقت داشته باشید کلا لیست دیدن این فیلم با نحوه دیدن این فیلم با روش دوم تنها یک فرق دارد و آن فرق نیز در جابجایی دو فیلم ددپول و لوگان است

دقت داشته باشید که فیلم های لوگان و ددپول درجه R را برای خود کسب کردند 

و قرار است فیلم هایی از جمله ددپول 2 ، مردان ایکس : ققنوس سیاه ، نیروی ایکس ، جهش یافته های جدید و مرد چندتایی ( البته این فیلم و فیلم کیتی پراید تکلیفشان بخاطر خرید فاکس توسط دیزنی قطعی نیست ) بیاید