در این مقاله نگاهی می اندازیم به مورچه های کمیک مرد مورچه ای یا همان انت من بدلیل پخش فیلم انت من و واسپ

مورچه های انت من

وقتی دکتر هنک پیم یک سرم کوچک شونده ساخت و از آن استفاده کرد خود را در لانه مورچه ها یافت که داشتن به او حمله می کردن . ناگهان یکی از مورچه هنک را نجات داد و وقتی هنک به آزمایشگاه خود رفت و اندازه خود را به حالت ثابت رساند از مورچه ها بشدت خوشش آمد و با استفاده از امواج صوت هنک با مورچه ها ارتباط بر قرار کرد و بعضی از این مورچه ها نیز در دوره ابرقهرمانی هنک به او کمک  کردن 

کراسبی 

مورچه که انت من را به داخل بدن ویژن اسکورت کرد و مورد حمله سیستم دفاعی بدن ویژن قرار گرفت

داستی

یکی از اولین موچه هایی بود که با هنک دوست شد 

فووس

برادر کورر 

کورر

یک مورچه بالدار که خود را فدای هنک کرد 

نوش 

یکی ازمورچه هایی که به داخل بدن ویژن رفت ولی دستور گرفت که برگردد

اما

اولین مورچه ای که اسکات لنگ از اون استفاده کرد

استیلز

یکی دیگر از مورچه هایی که در داخل بدن ویژن رفت ولی به علت دستوری که به علت اثابت کراسبی بهش داده شد از بدن ویژن بیرون اومد

تورن

مورچه بال داری که انت من یا واسپ را در زمان های مورد نیاز به خانه می رساند ( امداد رسانی می کرد )

ویتمور

یک مورچه ای است که اسکات لنگ از آن برای نفوذ کردن به یک شرکن استفاده کرد

چاک باریس

یک مورچه بالدار است که اسکات لنگ از آن برای نفوذ به شرکت استارک استفاده کرد

پریینس

مورچه ای که به دست کودکی به نام لایف له شد

تونی ویلسون

تقریبا مهمترین مورچه کمیک های اسکات لنگ