نقد فیلم جنگ ستارگان آخرین جدای
این فیلم تمام تلاش خود را می کند تا شما را شگفت زده بکند و این را می توانستید از تریلر های فیلم بفهمید ولی توانست در این کار موفق شود ؟ با ما تا آخر مقاله باشید 
جنگ ستارگان نام سری فیلم هایی است که توسط جرج لوکاس ساخته شده و دیزنی حق رایت فیلم های او را ( بهمراه فیلم های دیگر کمپانی لوکاس فیلم مانند ایندیانا جونز ) خریده این سری فیلم های معروف آمریکایی پر از ایده های ناب هم برای داستان و هم برای شخصیت ها است زیرا که در این سری فیلم ها ما کمتر از شخصیت های فیلم خبر داریم (اگر دقت کرده باشید ما تقریبا از کل زندگی دو نفر در این سری مجموعه آگاه هستیم 1- آناکین اسکای واکر 2- لوک اسکای واکر) و به همین علت است که هر شخصیت می توانند داستان های زیادی را در اینده به خود اختصاص دهد و اکنون کسانی که قبلا با فیلم های جنگ ستارگان خاطره دارند ممکن است با این فیلم کمی ( دقت کنید کمی ) مشکل داشته باشند زیرا که لوک اسکای واکری که حتی دارت ویدر را نکشت چطور می تواند فکر این را بکند که یک بچه بیگناه (حتی اگر در آینده تبدیل به شخصیت بدجنسی می شود ) را بکشد . این فیلم مقداری نقاط ضعف داشت که در این نقد می خواهیم به آنها اشاره کنیم .
 
یکی از نقاط ضعف فیلم شخصیت خبیث قدرتمندی بود که با آن همه قدرت حتی نتوانست شاگرد بیچاره اش را کامل درک کند. با این اوصاف چطور این ابر خبیث توانسته بود اون همه سرباز برای خود پیدا کند. ( درست است امپراطور با استفاده از ترس مردم را کنترل می کرد ولی اما نقاط ضعف همه را می دانست و نهوه استفاده از آن نقاط ضعف مردم را نیز بلد بود ) دیگر مشکل این فیلم این بود که در این مدت زمانی که فیلم در بعضی مواقع ناکامل بود یعنی برای اینکه کارگردان بتوانند فیلم را در مدت زمان خاص قرار دهد مجبور شد قسمت هایی از داستانش را خلاصه کند .
ولی در آخر این فیلم با اینکه نقاط ضعفی داشت فیلمی زیبا بود که شما را مشتاق می کرد که قسمت بعدی این سری جذاب را ببینید
نمره این فیلم 8.3