شاید این اولین باری باشه که سایتی نقدی درباره یک کمیک بگذارد پس بخوانید و لذت ببرید

کمیک خاندان ام با دیگر ایونت های کمیک بوکی فرق می کند زیرا که در آن به اکشن توجه کمتری داشته است و بیشتر با احساس خواننده کار داشته است در دیگر ایونت ها مارول عموما مردان ایکس داستان متفاوت دیگری با بقیه دنیا های مارول داشته اند یعنی مثلا یا داستان 90 درصدش مال ایکس من بود یا داتان مال دیگر شخصیت های دنیای کمیک بوک مارول بود . 

کمیک های ایکس من به علت داستان های مختلف کارش بجایی رسید که تقریبا ریبورت شد و علت آن این بود که مثلا اگر شما در 20 یا 30 سال پیش یک تازه واردی بودید که مس خواستید کمیک های ایکس من را بخوانید . باید 300 تا کمیک دیگر را نیز می خواندید تا موضوع داستان دستتان بیاید . کمیک های ایکس من علاوه بر آن یک ویژگی دیگر نیز داشت و آن نیز این بود که بیشتر از دیگر کمیک بوک ها به موضوعات سیاسی یا تبعیض نژادی اشاره می کرد ( بعدها کمیک بوک های بیشتری مانند ایکس من ساخته شد که این ویژگی را داشته باشد تا مانند این سری کمیک بوک ها فروش داشته باشند مانند بی باک و ... ) 

داستان این کمیک تغیرات زیادی را برای دنیای ایکس من به ارمغان آورد و همچنین پایان دهنده دو داستان برای کمیک های مران ایکس و انتقامجویان بود 

این کمیک علاوه بر اینکه با احساس خواننده بازی می کرد صحنه های ماندگاری ساخت 

ولی مشکلاتی نیز داشت مثلا بعضی از شخصیت پردازی ها ضعیف بود و همچنین در دو ارک شخصیت لوگان را بزرگنمایی کرد ( که البته برای من مشکلی نبود بلکه برای کسانی که شاید از لوگان خوششان نیاید بد خواهد بود ) 

پایان داستان با اینکه کمی سریع بود در آخر زیبا و شکه کننده تمام شد و شما را مشتاق می کرد که بدانید بعد این کمیک چه بر سر دنیای کمیک بوکی مارول می آیید

نمره 7.8